Kärlek..

..precis som senaste inlägget vill JAG hylla mina underbara vänner. Mensbarn eller inte, fortfarande mina älskade barndomsvänner jag inte vill skiljas från. Olika stil smak fortfarande ärlighet som talas mellan oss.. på tal om ärlighet så är vi ärligt galna också. Helt självklart underbara som man bara måste älska! Dessa två har dessutom hjälpt mig otroligt mycket på " traven ",endå om jag anses vara lat och " pijem mozak " som M1 säger..så älskar jag er endå! Så mycket som vi delat med varandra och så mycket som vi planerar i framtiden haha.. .gud vilka drömmar.. men detta är bara en självklarhet, och det sista jag skulle vilja är att förlora dessa. Sådana som jag verkligen kan ha kul med och göra vad som helst och sådana som jag kan gråta ur hos.  Vi har en massor av minnen och det kommer bli fler.. och alla dessa hemligheter mellan oss är våra som vi alltid kommer veta av och minnas av,ännu en självklarhet!  Just wanted 2 tell how much I love and need you, när allt annat känns " puckat " haha!!!!!

Älskar er <3



M.V.H eran kära Fikke (M.F)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0