KORAK DO SNA

Ja nii skolan började idaag .. orkade ej skriva igår var hoss mina kusiner i tako :))  Sov bara 2 timmar inatt -.- Men A. ringde mig och snackade rätt gött faktist kan ju inte klaga hahah
Har tänkt mycket på mina val nu till trean .. kanske tar Webbdesign och psykologi A&B, är verkligen sugen på webbdesign det låter roligt :) Och Psykologi hade jag tänkt gå i högskola senare Akobogda ishallah. Så varför inte ta det nu i trean också när jag har chansen? :)) hehe 

Men ni som vet mycket om webbdesign berätta lite vad man gör osv :))

Nu när jag tänker så fyller jag ju 18 snart :D:D haha Längtar
oohh denna låten får mig på humör vill bara dansa när ja lyssnar på den uhh :D

Mile kitic& Sejo boy kommer till göteborg i februarii buud på att gåå faan men problemet är att min kusin fyller 18 år 2 dagar efter så då blir det mycket spring osv så får se hur det blir med det .. Men va faan " NEMA VISE CILE MILE BRATEE" :D

Nää nu ska ja inte tråka ut er mer haha
Men vill påpeka en sak .. Ni som kommenterar annonymt vf skriver ni inte erat namn?? Stå för det ni skriver ist för att gömma er ;) men har ju ip nummret så kan hitta er hahah > You can run but you can't hide <



Men Peace out // M*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0