Life is a Bitch

Märkte att jag hade massor med stavfel i mitt förra inlägg -.- haha men jag var trött så .. jaa men god morgon på er alla där ute som redan är uppe :))) Ni som sover *host*Kikki&Melle*Host* Dags att vakna skolan börjar om en vecka hahaha 
Idag blir det nog bara sitta hemma och inta the chill zone ;)  Sitter och kollar mitt nya schema rätt okej är den :) Nu har jag inget mer att skriva utan ska gå kolla tv :D hihi


Jo något jag stört mig på nu rätt så länge på när folk säger saker men står inte för det dom sagt :S utan säger bara massor med ursäkter. Tex aa han sa så te mig men snälla säg inte det till honom att jag har sagt. ÖÖ menar du allvar??? Klart ja säger det te den personen för att se varför han/hon sagt det ! Men Guud nej låt inte personen bli inblandad men du är redan inblandad när du öppnar din käft!!

Så snälla ni alla där ute STÅ FÖR DET NI SÄGER ELLER SÄG INGENTING OM NI INTE KOMMER STÅ FÖR DET!



Peace out // M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0