Live Love Laugh

ALOHA! vaknade kl 14.00 idag igen! Men har inte orkat skriva förens nu. Allt började med skäll på morgonen från mamma, gosh! Det finns inget jobbigare när någon väcker en med skrik på morgonen! Nåja , jag låg kvar lite i sängen sedan stack jag och åt min " frukost" . Därefter pallade jag mig tillbaka till sängen och nu ligger jag här och lyssnar på musik. Har jätte ont i ryggen från denna natts sömn. Drömde även en hemsk dröm.. nämligen att jag nästan blev våldtagen med någon tjej.. och sedan lyckades vi rymma in någonstans där en kines räddade oss... haha hur komplicerad dröm som helst men läskig! Jag vet inte vad som händer idag.. men jag ser att det snöar för fullt.. och verkar  vara en ganska mysig kväll senare.. då kanske man kan ta och gå ut och åka pulka! FYFASEN vad kul! Måste bara tvinga M1 och Kikki och hänga med... förhoppningsvis gör dom det. Hihi. För min skull då..  Vill bara utnyttja lovet hur mycket som helst.. det är ju inte långt kvar till skolan nu, och då börjar ju allvaret..måste verkligen ta tag i det! Så jag kan gå ut med bra betyg. Får inte sova lika ofta då.. som jag vanligtvis gör varje dag efter skolan. Nåja, nu ska jag fortsätta spela bouncing balls på fisbok och sedan se om de andra vill gå ut.. vilket jag hoppas !


M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0