Livet rullar på som det ska

Ciaooooo . Sitter på golvet , plattade håret lite (så jag slipper göra det imorgon). Är bara så lat på morgonar! Skoldagen idag var helt perfekt haha, 2 timmar i skolan och sedan hem igen. Pga jag var uppe jätte sent typ till kl 4 på morgonen. Missade idrotten och naturkunskapen + stödmatten jag hade vid sidan om.. skit bra ju..not! Jag som skulle gå in för skolan och detta är redan andra veckan. Men jag kan inte skylla på dålig sömnjag brukar gå upp,men min röda vecka har ju också börjat och magen gör ont! Det skyller jag på. Hate it! Nåja.. kom hem och åt, sedan la jag mig och sov lite och ja, suttit vid datorn och snackat lite med folk.. är dessutom HELT BEROENDE av mitt akvarium på Happy Aquarium på face. Älskar det! Det är så roligt att inreda det! Jag slösar mer pengar på det att inreda det än att köpa fiskar! Love it, jag ska nå alla levlar och jag ska bli rik! Muhahaha ! Nedan bjuder jag bilder på mina akvarium hahaha, at the same time as I say godnight!

OBS. dålig  kvalite på bilderna -.-




M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0