Love made me blind ..

Varför kan folk inte säga vad dom tycker och tänker istället för att vara kalla? Varför är det svårt? Jag säger till dig vad jag tycker och du svarar bara Okej eller Mhm. Vad är det för stil?? Jag ber dig säga vad du tycker du säger vet inte vad jag tycker eller tänker! Så just nu vill jag inte lägga ner min tid på dig längre men jag vill inte förlora dig som vän eller vad vi nu är. För du är den enda som förstår mig bara för att vi är så lika.. men om du anser att någon annan är bättre för dig så varsegod men säg det ärligt till mig hitta inte på ursäkter eller lögner för nu sätter jag ner min fot det räcker!  Som sagt du kommer alltid vara en del av mig vare sig du vill eller inte!


Har mycket mer att skriva men kommer bara inte på dom rätta orden :/

Melisa D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0