my sisters keeper

kollade precis på en film ''my sisters keeper'' ..
jag har inga ord den filmen va en av dom bästa jag har sätt.
att gå cancer vid när man är liten, och sen leva med det tills man är tonåring.
man sitter verkligen och gråter när man få se hur svårt och jobbigt hon har det.
men hon har sin familj runt om sig som hjälper henne och kämpar för att hålla
henne vid liv. jag har som sagt inga ord . love the movie
det är en film jag rekomenerar till er alla. ni kommer inte ångra er att ni såg den
idag började skolan, kan säga inte kul alls. lovet kunde gärna va lite längre guh eller
så kunde sommarlovet börja så de fan blir sommar.
svär jag fryser sönder på morgonen på vägen till bussen.
dagen började okej .. senare blev de okej .. sen när dagen är slut tro jag skulle svimma av
eller något så trött som jag va.
i natt fick jag bara 2 timmars sömn, aa o de är inte mycket så som jag brukar sova typ hm 11 timmar.
efter skolan sov jag 1 timma sedan drog jag mig till melisa D satt där kanske en halv timme inte mer.
sen vidare hem.
imån blir det doktorn för att kolla upp knäna, senare vidare till skolan. och avsluta halva dagen där!.
+ anonyma, stå för vad ni säger. jag står i alla fall vad jag har gjort. men svek inte mina så kallade ex vänner.
godnatt ha de bra
K.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0