Niko ti nece moc pomoc ako ti tuga zauzme tijelo

Dobro jutro nikome to su prve rijeci sto cu ti reci ;) haha
Folklor idag hoppas det blir kul :) Igår var jag med Almedina & azra very kul hehe förutom en detalj och jag kan bara påpeka at jag tror nog jag är gjord för att hamla i mitten av skit saker :S asså vad det är handlar om ja försvarar varenda en och hamnar i mitten. Nää ni ja vet inte vad ja kan eller ska skriva för varje gång ja skriver något om allt som hänt så blir ja bara arg och det blir tyngre innom mig så därför ska jag försöka sluta med det, Men tänkte ba påminna alla som är tsm med någon länge - Allt kan hända, allt kan vända sig på bara en sekund, du kommer inte vara medvetande om det för du kommer inte  tro att det är sant, sen när du märker att din mobil slutar få så många sms som den brukade få då kommer du förstå och då kommer inte någon kunna hjälpa dig!

Nää ni nu ska jag gå o fixa mig lite är sugen på choklad (det är min hjälp genom allt!)

Caos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0