Nu är det min tur..

..att skriva i vår nya tillsammansgjorda blogg ! Haha skrattar åt det senaste inlägget Kikki la in.. inget tålamod alls.. hahaha och här försöker jag mig på med initialerna men det går inte heller bra.. Melisa .D verkar fixa allt.. tjejen med bra tålamod.. u go girl!

Förövrigt latar man bara sig.. det har varit en lång dag.. med både Kikki och M1, eftersom de sov över hos mig. Ganska trevligt.. gillar att sova med sällskap.. haha!!! Men det sorgsna var att både bråkade om madrassen på golvet för ingen utav dem ville sova med mig i sängen... i min dubbelsäng.. antar att jag är farlig i sängen;) Hahahaha! Nåja.. de gick hem alltför tidigt.. vi åt frukost runt 2.. sedan var man hemma tvätta håret.. softa sedan till Kikki. Låg och tog det lungt där.. sedan gick vi ut köpte choklad, sedan hem igen,iskallt ute! Sedan när vi kom hem gjorde Kikki's mormor ( min plastmormor, hihi  ) kaffe, som jag sedan drack och hon läste av koppen. Ascoolt! Men vad det stod i den får ni inte veta. Mycket komplicerade saker må jag säga! Förövrigt har dagen varit lugnt, så nu är det bara fortsätta i den takten!

Sometimes, u got 2 know what u wan't!

M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0