Ono sto se voli, voli se i kad se izgubi... ♥

hejsan .. Nurka och melle gick hem preciis snackade med dom rätt gött att snacka ut :)) hehe Blir ingen osman för min del imån även fast ja längtat såå men ska ta och gå nästa lördag ist te en vmo fest ;).. Som min mama säger bice jos festaa haha sant bice bice !  Men man vet aldrig kanske någon ändrar sig i sista minuten eller något men det tvivlar jag på.:/ bli ist hitta på något med mina hajduker :))

Ville ba skriva en sak till men kommer inte på dom rätta orden för det.. hmm kanske "jag hatar dig inte men du är inte värd min vänlighet" nää men kan bara säga att jag inte har några ord för det beteendet och jag hoppas verkligen att alla killar inte är likadana eller beter sig så. Ärlighet varar längst kan jag säga inget mer ..  Och stå för det du säger för med dom två sakerna kommer du komma långt :)

Nää nu ska ja inte tråka ut er med mina känslor och tankar .. hehe ska ta och kolla på  en film och sova :P hehe

God natt // Melisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0