opa opa ti i ja smo katastrofa

det va ett jävligt bra tag sen jag skrev, så tänkte att de va dax för ett inlägg.

I fredags drog jag till ines för skulle sova där. Vi fixade oss lite sen drog vi

till ida aliu som hade fyllt år. Firade henne och så träffade folk sen vidare till

anderstorp. Som verkade va jävligt kasst. Vi kom runt 12- kvart över något sånt

musiken va helt död. Bråk var man än gick. Efter en stund körde nurkas bror oss hem.

Somnade typ direkt haha.

 

Lördag vaknade jag och ines jävligt tidigt för att dra och kolla på cup. Påvägen dit hämtade

vi hanna kazic. Drog till zinkhallen och satt och kollade från halv 10 - 2 tror nog jag skulle dö.

Hur mycket jag frös, kan inte ens förklara den känslan längre. Vid 2 kom mamma och hämtade mig,

blev att sitta en stund vid datan duscha sen vidare till melle F för att fixa sig. Vid 7 drog vi till gnosjö,

för min bästa vän hade fyllt 18, kan säga blev lite för mkt den kvällen men hade otroligt roligt.

 

Idag blir de inte något speciellt ska bara ta det lugnt, har huvudvärk till max.

Ska även tvinga pappa åka köpa ägg så jag kan göra vofflor är helt sugen!

Nä nu tycker jag det räcker :)

 

bilden från ida's fest

ines i svart & jag i vitt !

Kevin's 18års fest

Jag & kevin ♥

 

Ha de bra

K.S


Kommentarer
Postat av: anna hedlund♥

sv: menar du hur jag vet vart dem som kommenterar anonymt är ifrån? :) jag kopierar deras ip-nummer och klistar in i en ruta på denna sida; http://www.olzzon.com/gratis_sparaip.php då kommer det upp vart i sverige personen bor :)

2010-01-24 @ 18:57:56
URL: http://younameit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0