REMEMBER..

... WHEN YOU SAID THAT NIGHT, THAT YOU AND I WOULD BE FOREVER.





Länge sen jag skrev ett inlägg, haha. rättare sagt har inte haft tid och jag har inte heller orkat.
tycker det är ganska ansträngande för mig att göra! aa det kallas LAT!
men men, snart är de skola och då kan jag inte vara så lat!
hade utvecklingssamtal och då sa jag till mig själv, pappa och klassförståndarna att jag ska ta tag i skolan,
vist låter de nice men ändå ganska fake hahaha.
måste säga att snart är de fotboll! fyfan vad jag har saknat det. det är något jag just nu vill göra.
fotboll fotboll och fotboll!
snackade med en lagkamrat och vår nya tränare hade sagt att de kanske blir 3 gånger i veckan !
hallo nice body 2010 ;)
sen blir ju de gymmet med melisa D, kan ju verkligen inte bli bättre.
ascg nu räcker de haha
ha de bra K.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0