Ridin' solo

Godmorgon för er som vaknat hehe .. själv har jag varit vaken sen klockan 11 -.- hjälpa mamma att städa ! aja Igår så var kikki&M2 hoss mig .. Kuwliigt :D like always ;).  Hmm idag blir det väl bara sitta hemma IGEN! alltsåå gud ja vill åka någonstans men har ju inget körkort men snart såå i maaj akobogda såå får ja ta körkortet och tro fan ja inte kommer va hemma när ja har tråkiigt :D  Kom på att ja måste börja skriva en lista på vilka man ska bjuda till festen :)) måste ha hjälp med det och det får bli min mamma hon kan allas efternamn som ja inte kan -.- haha  Just nu så sitter jag och väntar på ett samtal men den personen är såå jävla seg på att vakna så det inte är sant -.- aja får ta gå in på facebook och spela spel (H) haha nu känns det som att ja inte ens vet vad ja skriver om utan bara skriver upp allt som kommer upp i skallen på mig haha Goodie (Y)

ha en bra dag 



Peace out // M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0