Trazim drugog al' srce nece nece ni da zna Jer te voli do dna!

Ska man lita på horoskop? Jag läser mycket horoskop för att se hur tex min dag kommer va eller kärleken. Tror nog många gör det men kan man verkligen lita på det som står? . Jag tror på ödet, om  man börjar älska någon så är det ödet eller om man blir kompis med folk man aldrig trott man skulle så är det ödet.
Men ibland så tänker man det är inte ödet utan mina egna instinkter jag tar, om vad jag ska göra med livet och hur jag tar dagen. Tex, Jag , jag har redan planerat  vad jag ska göra efter gymnasiet, vart jag ska gå högskola, vilken ålder som är bäst för att gifta sig och ha barn osv .. Men barn och gifemål fär komma när det kommer,  Fast det ska vara men någon jag älskar. (LoveSucks).  .. Får la ta livet hur det kommer och slåss för mina val!


> Zaspacu sa tvojim majicom sa tvojim mirisom na, sakricu suze da njih niko ne vidi, zaspacu ljepo i sanjacu tebe i mene sretni kao nikada prije, slusacu kako mi ljepo kazes da me volis i da nikad me neces ostaviti, tako dok to sanjam polaku mi suze liju sa lica jer znam da necu nikad vise cuti te rijeci i to me ubija <


Melisa D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0