Zaboravi zaboravi da sam te ikad voljela ludo...

.. Zaboravi i nestani samo se jednom desi cudo !
Ja sam bila ta sto te je ludo voljela a ti mislis da sam te samo vrtila al tu grijesis.. Na mene silu svoju vadis zbog neces sto se desilo davnooooo a ja tebi nisam ni rijec rekla za one sve stvari sto si mi ti rekao prije mjesec dana!
Al ja nikad necu da se svdjamo bezveze, jer ja samo gledam na te dobre stvar sto smo imali.
Kao jedna pjesma sto govori:
" Kad bi znao, kad bi znao koliko te ludo volim ja, I ti sam bi pao na moje grudi da te grlim ja, Hej, da mi svane jutro na tvom dlanu hej, na tvom dlanu sunce da mi sja Hej, da mi svane jutro na tvom dlanu hej, samo s tobom srecu zelim ja, Ti si taj koga zelim ti si sjaj moga oka, znaj, Dala bih zivot cijeli da tvoju ljubav dobijem na dar"


Tänker inte slösa min tid mer på detta hoppas du bara inser hur du är mot mig och inte bara tänker på dig själv!




// M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0