All the good thing can come to an end..

Fredagen var väldigt bra ett stort grattis till alla som tog studenten:)
Igår var det jätte kul träffade massa som jag inte träffat på ett bra tag :)
Förövrigt så hostar ja lungorna av mig och så vann jag en MP3 shuffle player:)
jag känner mig helt tråkig idag, ska göra klart svenska skiten som ska va inlämnad imån (Y) ush!


Orkar inte slösa min tid mer på att vänta,
Det tar inte mer än två minuter att säga ett svar.
Det tar inte en månad för att bevisa sin kärlek.
Det tar inte lång tid för att tänka.
Och det tar inte mer än 1 sekund för att säga hej då!

Vilket jag kommer att göra en dag om det fortsätter så här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0