bästa vän

det är så här att jag saknar min vän som är en av mina bästa vänner.
och jag saknar henne mest på hela jorden just nu ..
kan verkligen inte beskriva min känsla nu, men jag saknar henne så himla mycket.
att jag kommer få sån ryck och bomba hennes mobil när jag kommer ner!
.. tänk att det bara gått 2-3 veckor, och jag ska vara utan henne i 1 ½ månad till.
asså det är rena självmord för mig
( och hoppas hon saknar mig som jag saknar henne :( )
och våra små chokladstunder buhu, utan henne är allt fuckt up !
tycker du borde vara här NUU! för ...
jag saknar dig jätte mycket om du inte fattat de min tröga ärthjärna



vet inte vad mer jag ska säga! men du är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0