eh da sam musko ...

.. samo jedan dan i da znam kako vi mislite!

Seriöst jag vill veta hur fan ni tänker, det skulle underlätta allt för mig just nu.
eller om ja får veta vad han tänker vore bäst. För just nu så hänger jag inte med i svängarna.
Ena dagen så, andra dagen något helt annat.. Men då ska ja inte prata om när personen höjer sin röst.. ooh då har jag verkligen stor lust att bara slå honom en box genom telefonen -.- ushh blää!

Säger en sak ni killar som verkligen vill ha en bra tjej som ni ser inte gör något mot er tex playar er osv fan vet jag men iaf om ni verkligen vill så ska ni fan inte jämnföra din tjej med andra tjejer som ni inte gillar:S fyfan eller kalla henne för saker osv .. nää ush

ska packa upp sakerna jag köpte i ullared nu och gå kolla på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0