Just gonna stand here..

Efter att ha suttit i en biosal i ca två timmar kanske t.o.m mer så har ja tänk på en sak...
FYFAN va skönt det kommer vara att komma bort från allt!! Fyfaaan säger ja bara (förlåt alla småttingar som läser)
kan säga er att ja längtar, längtar efter att få äta min tetkas burek, sirnica, cevape osv (min faster äger en resturang typ) uhh mat! och så längtar jag efter att få vara med min bror och alla som ja inte har träffat på ett jävla bra tag. ooh ute kvällarna eller att alla sammlas hemma hos mig på min balkong och sitter och drar skämt hela kvällen ut tills mina föräldrar får säga till att det är sent eller när dom får för sig att dom ska vara med HAHA
Aldijana vet vad ja snackar om .. När hennes pappa och min börjar snacka om den "gammla goda tiden" hahaha lätt legender.:D jedva cekam !!

uh äsh inget ni kanske tycker är intressant att läsa om haha men don't care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0