Mind you own life ;)

Läste igenom gammla inlägg jag skrivit .. Jag är en väldigt känslig person när det gäller endel saker och det är många ju.. Inget fel med det eller?
Men ni som tror att ni känner mig genom mina texter HAHA säger jag bara.. Ja lär skriva massa men det handlar inte hela tiden om mig ;) och ni lurar er själva ..
Och just det kom på en till sak nu haha patetiskt av er som säger till min mamma att ja inte mår bra :S halloo vem fan gav er rätt att dömma mig??? :S sick!  Om ja lägger in en låt så blire direkt Melisa mår inte bra .. prata med henne!  asså det bästa är ju att ni skiter i vad ja skriver och hur JAG uttrycker mig, Tycker NI borde kolla vad era döttrar gör innan ni öppnar eran käft ;) aa och ni som tar illa upp för detta eller som känner sig träffade be my guest känn er då kanske ni lär er att lägga ner bullshiten!


Ussh ja jag är sur .. Mår skit bf ja e sjuk och så har ja inte hittat praktik ennu :S! CP

Det var allt för mig peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0