od sumraka, do svitanja..

Mitt rum ser ut som att en bomb har exploderat här men är för sur för att orka bry mig.
Imån är det sommarlov och det ska firas med Chili Thai , japp  kina mat :o
ohh Bosnien snart med, mitt älskade land, har saknat alla verkligen men speciellt min bror som alltid funnits där  för mig! Volim te buraz<3

Förövrigt är ja väldigt sur på en person jlKFSMNFGJHDFGDNFGD  svara på mobilen för helvete :@!

Hoppas på fint väder imån så ja får ha på mig något fint ? HAHA aja det lät konstigt i mina öron.haha okej vet att ingen fattar vad ja skriver om iblan och tro mig ja fattar inte ens själv det ibland!



za mustuluk bi pozlatio prvog ko mi bude javio
da se kajes sto si njegova, i da si pogresila
za mustuluk bi pozlatio
samo kad bi opet saznao da kraj njega sada imas sve,
a jos pitas za mene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0