rijeci cini mi se svake sjetim se al' nema ga kraj mene..

Jag tar din tystnad som ett val för dig själv, du har valt att inte säga ett knyst, du valde att "ge" ut din mobil till en annan som säger att du är en bra "vän". Jag är besviken, finner inga ord för ditt beteende..
Ena dagen är det bara jag och du, andra så delar jag dig med alla andra tjejer, varför?? jo för du kan inte bestämma dig!
Om du vill så kan jag göra valet åt dig, det kommer bli lätt då har du en person mindre att bry dig om.
Om du  ens bryr dig är ju frågan..
Valet jag gör kan få dig att ändra dina tankar och vilja komma tillbaka, men då har ja stängt mina dörrar för dig. Dom har varit öppna tillräckligt länge för att du ska kunna komma och gå hur du vill, men inte längre.
Du river upp gammla sår när du väljer att starta krig och gå, sen kommer du tillbaka och jag har alltid förlåtit, men nu är det sista chansen och sista gången.
Jag stänger dörrarna snart, antingen så kommer du vara i mitt liv och kämpa eller så får du gå till någon annan och glömma att jag finns!
Det är jobbigt för mig att säga att vi inte kan fortsätta som vänner för det skulle inte fungera och det vet vi båda. Vi delade något väldigt speciellt och det är svårt att komma över något sånt.



Datumet och orden kommer alltid vara inristade i mitt hjärta..
speciellt domma " Always and forever"

Kommentarer
Postat av: SAAAAANDRA

<3

2010-06-11 @ 02:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0