Al nema dana kolko je na srcu rana

ingen annan av dom andra två som kommer börja skriva?

Nu ska ja iaf skriva av mig lite.. hehe har haft många tankar nu rätt så länge och suttit tänkt på minnen och fått tårar i ögonen och suttit o lyssnar på massa o då säger jag MASSSA depp låtar :/ och jag klarar seriöst inte det mer psykiskt, iblan funderar jag verkligen på att gå till en psykolog för varje gång jag tror att jag mår bra och att allt gått över så kommer det upp lika snabbt igen !  Och det hjälper inte ens att bråka med personen, och säga till andra att man hatar personen för man vet inerst inne att man inte är ens i närheten av hata. Som min kompis sa idag till mig : "Melisa du kan säga hur mycket som helst att du hatar och allt men jag tror inte på det för du är en sån person som inte hatar folk" Och det finns sanning i det jag kan inte hata folk för HATA är ett stort ord likadant som när någon säger ÄLSKA man ska vara försiktig med dom orden speciellt Älska ordet, för man kan inte älska en person efter ngra dagar. Men när jag är med dzamija gänget på tisdagar o torsdagar så mår jag bättre det är alltid kul att va med det folket och alla skrattar ingen är deppig finns alltid en som ska skämta till det :) Samma sak när jag är med mina två närmaste kompisar ja kan säga allt till dom och dom kan få mig på bra humör och ävendåligt men det är ju det bästa kompisar gör haha :) men jag älskar dom fortfarande!



Jag har lärt mig mycket nu det senaste året, och det jag kan säga är att man kommer inte långt med sina lögner.
Förstår mig inte på folk som ljuger hela tiden, okej vita lögner som man säger för att inte såra någon men att hitta på en stor lögn bara för att en annan människa ska må dåligt?? like come on ! Dålig stil !

Nu blev det en lång text hoppas ni orkar läsa haha men ska nog ta och kolla på en film hehe :))

Caos 

/ Melissa D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0