godmorgon

Någon mer än jag som kände lyckan av att vakna upp under en blå himmel? Gud vad skönt det känns, snälla,snälla vår, kan du inte komma snart? Jag är döttstrött på snön nu, jag vill se det gröna gräset och den normala torra asfalten, inte med en massa stenar. Jag vill bada!!!!!!!!!!!!!! och köpa sommarkläder... vill ha sommarlov nunununu!
Får la vänta ett tag till, oh!

Iallafall, hur sent jag än la mig vaknade jag upp lite piggare än vanligt. Kanske för de beställda skorna igår? Haha, okej jag skriver helt som om jag vore kåt i dem. Men det kanske jag är? Phaha! Aja hoppas en ljus dag väntar på mig,vill inte ha några bittra tjurkärringar nu.
Ska nog gå äta f rukost innan jag glömmer det, och torka håret. Måste ju trotsallt ta en tidigare buss pga stödmatten.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0