Love comes to those who believe it And that's the way it is !

wow hade massa tankar i mitt huvud som ja bara ville skriva av haha men nu när ja klicka upp skapa nytt inlägg så försvann allt haha fail .. ncnc
Men en tanke som ja har är jag vet sanningen om va jag gjort och inte gjort, och jag uppskatar inte att andra ska gå runt och ljuga och hitta på skit för det räcker! uäää men det fulaste är att personen som vet att den saken inte är sann kunde sagt det men neeeej utan sa ja vill inte blanda mig i men gumman du har redan det för du spred det :S ncnc  aja nu är det upp till den personen om den ska lita eller inte.. men jag vet iaf vad jag gjort och inte gjort. och det vet många utav dom som känner mig , dom vet att ja aldrig skulle göra något sånt !  oooh men aja skiter i det nu fick iaf skriva av mig ..

Och nu till den roliga delen haha finns det ens en rolig del utav idag och igår?? haha att ja hade så tråkigt att ja satt och skrattade åt allt hahaha Sabina skickade några fucking fula låtar till mig som ja flabbade sönder till hahahah såna äkta cobani som sjöng hahaha ncnc ..
Kikki skickade en gammal låt till mig ohh vad den gjorde mig glad :D den är såå sköönt ska lägga in den här så ni oxså får njuta av den haha  Like it to hell ;)



Lyssna och tänk efter :))


Peace  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0