lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove

Ligger och kollar på The annoying orange på youtube. Haha älskar de som fan, lika kul varje gång att kolla på. Dessutom kollar jag lite på Inglourious basterds och pratar med folk på msn, vilket alltid är trevligt.

För en liten stund sen beställde jag skor till mig och Nermina. HUR snygga som helst, seriöst! Jag tror jag dör, de snyggaste skor jag sett någonsin. Jag tog dessa mönstrade och Nermina tog  skinn, också jätte snygga! Och de är hur höga som helst dessutom. 14 cm klack 4 cm platå, men gud jag kunde verkligen inte motstå att köpa dem så svårt att bestämma mig också men det blev dessa och sedan får vi se hur de passar! 399 kr på Nelly.com. Men blir man medlem och fixar sån rabatt på facebook så blir ju allting så mycket billigare och sååååå värt det priset. ca 300 kr. REAL LOVE!

 

Kärlek!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0