my eyes shine to someone else :D

Sjuk idag igen .. vaknade men värsta huvudvärken .. jooj -.- men imån blir det skola och elvira på kvällen :D
Det börjar bli tråkigt hemma och man har ingen att snacka med, eh jbg En vacker dag så kommer jag va fast och då kommer jag klaga bara hahahah det är ju så , nu man klagar att man ej har någon sen när man har ngn så klagar man på att man är fast hahah .. aja föredrar att  ha ngn bredvid mig än ensam seriöst även fast ja hatar just nu .

Bestämt med dusa att vi ska träffas en dag när det är finare väder kommer bli skit kul :D och lite annat folk hoppas man oxså på :) älskar att få lära känna nytt folk hehe :P

Ohh ja längtar tills jag får körkortet akobog da ishallah :)) haha har min första körlektion på måndag tror nog läraren kommer bajsa på sig när jag börjar trycka på gasen hahahahahahah men nej det kommer gå bra :D 

nää ni nu ska jag gå äta och kolla på tv (intresseklubben anteckna) HAHAHAHAHHA fuck you !

aja have a nice trip bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0