na pola duse

Vaknade precis, det var inte meningen att sova, men blundade till och somnade visst. Ska ta på mig och ut en liten runda. Blir lite skönt, har någon cigg "  fimp" kvar. Halv cigg då alltså, kan passa på och ta den. Kanske har två, dont know. Men det blir skönt iallafall, gå en runda ensam, ta med sig hörlurarna och bara ta de lugnt :) Har också kännt att min klass psykar mig riktigt mycket också, seriöst. Idag var det den värsta dagen på länge med dem förfan bara två lektioner!? Jag kommer bli smittad och bli sådana monster som dem.. haha. Missade Nk idag pga vår jävla nudistlärare var ju sååååååååå t vungen och skynda sig till sitt hem (soptippen då alltså). Vi skulle samlas vid klassrummte och han var inte där, sedan gick vi ut och rökte och de sa de skulle gå ut de hållet där vi rökte. Men nepp, ingen levande människa dök upp så. Gosh, konstiga människor. Aja, ska ut och gå ta frisk luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0