Nema vise sunca.

vart har solen tagit vägen??? :O fuj för detta vädret!
ja ni fått reda på att ja ej ska på Bosna-Sverige matchen -.- fuck .. men ist så ska ja åka någonannanstans :)) får hoppas på att det blir kul och värt att missa matchen haha :D
på fredag har vi uppvisning i skillingaryd med folkloren :)) hoppas man har roligt då haha
eh snart lov och jag har planerat att åka den helgen till malmö men frågan är om ja kommer få för min mamma -.- ush ..
hmm nu ska jag ta körboken och studa den !! ska övningsköra imån med trafikskolan så hoppas det går bra håller tummarna för mig själv haha :P


stani zoro stani da ne svanes
tamna noci sakri moje oci uplakane
stani zoro stani da ne svanes
da se nikad neprobudim da ga u snu ljubim
jos ga volim kao prvog dana
stani zoro da jos malo sanjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0