No words!

Zgazio si me! ..

..nu så sitter jag här med inga tankar i huvvet, det är bara tomt , heelt tomt just nu .  Har ingen ork till något , nece bit dobro nikako, take a breath and just forget så blir ja tillsagd nu .. En ny väg äär öppen för mig och jag hoppas den leder mig till lycka om inte neheee då fårjag börja från ruta ett igen som nu ! Life is a bich ..
Vill få ut alla ord som jag har att säga men orkar ej det det är ej värt det. inte iaf så som jag ser det men klart många vill att man ska paybacka men inte jag nek skonta sam .. ska bara tänka på mitt liv nu ipak ako je tesko.



Låten säger hur jag känner och tänker just nu .. !

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0