stolt

Hemma från en grymt tröttsam dag. Gick ner till parken efter skolan och där provade vi kläder och övade på att  gå ut och hur  vi skulle göra. Grymt jobbigt men man fick ju tag på det senare. Gick bra iallafall.

Sedan efter stack jag till gislegrillen och åt. Var jätte hungrig också. En hamburgartallrik satt grymt fint.
SKA plugga NU. Jag säger så heeeela tiden men det blir inte av, jag orkar inte bara. Fick Vg på oförberett engelska prov. Snacka om stolt eller? 3 poäng från mvg. Måste försöka kämpa ännu mer, för att jag vet att jag klarar av det. I really  do. Vid sådana tillfällen hålls min glöd fortfarande uppe och jag kan fortsätta kämpa och jag ska klara det!

Dessutom kanske jag sticker till Vmo med min Melipicka på fredag,istället för parken. Jag menar, inget slår endå "våra" fester ;-)

PLUSSSSSSSSSSSSSS, mina skor kommer imorgon, omgomgomgomg <3

Haha,fjortis.

Iallafall nu ska jag pumpa musik och plugga !

Godnatt för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0