sunshine in my face

aa ni .. längesen jbg har ej orkat skriva .. är ej på värsta humöret nu täppt i ena näsan börjar bli sjuk plus så är ja pissed off så det inte är sant.. ncnc
Igår va det sista dan på praktiken och det gick väldigt snabbt :D hehe åkte te vmo för en fest fast det var lite kul bra musik iaf men fööööör lite folk -.- jbg tyckte synd om sångerskan ! 
8 veckor kvar tills man fyller år/tar körkortet/ fest ISHALLAH säger jag ohh gud .. men vill reda ut lite andra saker innan ja kan va helt på topp humör för allt det.Fyfan det är inte lätt att välja sin väg när man har två stycken att välja på :/
Det fulaste är att jag ger allt,jag kämpar fortfarande  Men FÖR VAD är det jag ska kämpa till????? säg mig??? Snart orkar jag inte kämpa mer sen får det gå hur det går .. har redan börjat släppa allt lite i taget men jag vill igentligen inte! Som en låt går :" ljubav prodje kao kratak san mozes reci da je svemu kraj nikada ti vjerovala ne bih"

Nä ni ska gå packa lite kläder och fixa mig smått har uppvisning idag i bosniska klubben och sen fest efter det :)) kanske får mig att tänka på annat hehe

just det kollade på mtv imorse och så kom denna låten fram helt bra :)



Caoos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0