Cekam te sa nadom u srcu svome ..

Vill tacka alla för gratulationerna (stavning) haha :D speciellt min BF <3 love you!

haft många gäster och det var kul men en chock det fick jag av sista gästen som kom, men åkte hem för en halvtimme sen typ :O trode personen drev först men sen så plingade det på dörren :D faan va skönt det var att krama den personen igen kände att ögonen samlade ihop tårar men ville ej få fram dom .. då hade nog min mama och personens pappa frågat om ja mår bra hahaha .. men som Sinans låt text går " daj samo minut - dva da nje zagrlim boze cuda mi pokloni" och jag kan säga er att gud gav mig dom minuterna för att krama han ! och nu är det inte så svårt att gissa vem jag menar.. hehe

Men nu ska ja fortsätta att skriva min uppsats och gå sova .. God natt :*

Kommentarer
Postat av: LISA

Canon eller nikon?:)

Vad föredrar du?

2010-05-06 @ 12:39:03
URL: http://tree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0