HAHAHAHAHAHA

asså alla ni som har läst Paows inlägg om "invandrare" så borde ni läsa detta som ja kopierade från kommentar fältet , började skratta som bara den när ja läste det

"Lisa skriver:
Du menar alltså att om socilademokraterna vinner ett par val och driver igenom sin invandringspolitik så ska du flytta till ett annat land och bli invandrare där? Det är intressant.

Svar: Nej, jag skulle bli politisk flykting…"

HAHAHAHHA asså seriöst tjejen .. vart du en åker så är  du en invandrare i det landet! ingen "politisk flykting" Jag är en Invandrare/flykting eller vad man ska kalla det, och jag tycker att man inte ska dra alla över en kam, för hur hade ni kännt er om ni flyttade till ett land där dom kritiserade er även fast ni inte gjort ett piss??!  Nee ni tänk igenom saker och ting före ni öppnar eran käft.

 


Imån blire fira min födelsedag så vet ej om det kommer bli så mycket bloggande :P Peace :*


Kommentarer
Postat av: Selma

hajde daj slike da vidimo :D

2010-05-09 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0