KIING!

KLOCKREEEN :D
ahahah så går det när man lämnar mig själv hemma hahahah Va så jälva sugen på att koppla in min data till hemmabion så där satt ja på golvet med massa kablar runt om mig och sen tillslut efter en halv timme så hittade ja den rätta kablen och fixade skiten :D asså hjälp böckerna in my ass haha klarar av allt (H) hahahahah
Dalia no comments !

haha nu ska ja dunka musiken och fortsätta pluggandet Peace out brothers :*


Zerina och jag i örebro :D haha ser ut som ja har en puckelrygg -.- hahah
eej vad tycks om sidecuten?? fast nu är den betydligt kortare och har 2 streck (H) haha

Kommentarer
Postat av: SAAAAANDRA

snyggtsnyggtsnygggt (y)

2010-05-19 @ 20:49:56
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0