Like the sun when it's going down, my minds goes away.

woow min data vill verkligen inte sammarbeta med mig när det gäller videosen från ransberg -.- surt!
Jag som ville klippa ihop och göra något fint :/ aja cp data kjksflkaflfjlafk blir sur!
inte nog med det så har jag börjat bli sjuk
(y) great sista dagarna i skolan och man döööör av ontheten i halsen,öronen och huvudet -.- Lucky me ...

Har märkt att jag har fått massa otur -.-
ohh önskar mig bort till ett varmt land där ja kan sitta och plugga ifred och tänka igenom IFRED!
att inte känna någon press är det bästa...
men så här?? ush herregud vill explodera av alla jobbiga frågor osv ..

HEJ BOSNIEN om ca 3 veckor asså som ja längtar !!

Här får ni en låt som ja hörde i en blogg :)) väldigt najs!



Nej jag är inte emo jag älskar bara rock musik vid vissa tillfällen och detta är ett av dom!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0