My mind..

som en tatuering så är du fast i mitt hjärta. Jag fattar inte varför? varför är det så när vissa tjejer blir sårade som fan vill gå tilbaka till den personen som sårade. Men det är helt enkelt, man älskar personen väldigt mycket, man förlåter personen även om han gjort sånt som man aldrig skulle kunna förlåta för. Varför ja skriver så här nu är för att jag vill skriva av mig, inget personligt men bara några tankar ja har bärt runt dom senaste dagarna..
jag vet vad kärlek är, jag vet hur det känns att bli sårad .. name it i have been there!
Rätt så många tjejer kämpar för en kille för att han ska inse, ibland hjälper det och ibland inte, när det inte hjälper så blir man ennu mer sårad än innan. Många tjejer måste börja tänka på sig själva.
Många har haft många pojkvänner men när vi förlorar den rätta så tror många att det hjälper att säga till sin kompis " hitta en annan, finns många fler killar" Men det är där problemet ligger ! Det kanske finns många killar men vi kommer aldrig känna så för den personen som vi gjorde för den rätte vi förlorade.

Det är samma med killar .. när ni förlorar en bra tjej så tänker ni, " det finns fler om hon älskar mig så kommer hon stanna kvar även om ja har andra"  och jo endel tjejer stannar men andra orkar inte med det och väljer att vända sin rygg och gå.  När ni killar inser att ni aldrig kommer få tillbaka henne så kämpar ni.
Finns en sak ja stör mig på är när ni killar får tillbaka tjejen ni älskar, samma tjej som väntat på att ni ska fatta att ni två hör ihop så förstör ni det med att leka kaxiga eller skita i henne.

Nu är det så att både killar och tjejer blir sårade, vem har sagt att det är tjejerna som blir mest sårade? jo kanske det är så men killar blir det med. Det finns massa olika tjejer med olika attityder samma som killar.

Vet inte vad jag vill komma fram till med detta men va rätt gött att skriva av mig


"Om ni älskar varandra så va med varandra ingen ska få förstöra för er två,gud gjorde att ni fann varandra och han visade att ni hör ihop ta vara på det"

Kommentarer
Postat av: Almedina

Melisa draga bra sagt ali znas att jag finns :) <3

2010-05-18 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0