Over it!

Dosta vise, dosta mi je svega ! svi se prave andjeo i nestoju za stvari sto jesu uradili i kasnije ja ispadnem kriva.. 
Nije samo to sto stalno pitate za njega?? kad znate sve vec i nemogu vise da cujem dosta mi je!
pitajte njega kako je on pa ce vam on reci da je super , a ja budala patim .. a vala nece tako vise! kako mama kaze ako je prava ljubav onda vam nece biti briga ako nije sto se sada vidi onda samo idi dalje .. jbg !
Plus prestanite me dumförklarat är fan i mig inte dum !! jag fattar precis allt ALLT!!!!! :@
Dosta mi je vise, ja nelazem i nikad necu nikome lagat jer znam sta sam rekla i uradila u zivotu i stojim za to.


Ursäkta texten men den som tar åt sig ta åt dig skiter i vilket ! och det är bara en liten del i mina tankar som flödar. aa ni igår va det kul men slutate lite besviket om man ska säga så .. Imån har ja halkan så wish me luck :)  är nervös lite för det pluss allt skit ja får ta från andra :S !

men nu ska ja duscha och take it easy ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0