Starstruck

Framtidsplaner ooo framtidsplaner .. var har ni tagit vägen???
ne seriöst jag dödar min framtid själv .. psykolog kan ja bara drömma om ser det ut som och jag vet inte vad ja vill bli inom handel .. oooh  Ne men huvudtanken med allt är att välja någon skola långt bort och börja om allt och sen hoppas på att hitta sin framtid där, jag har ALLTID sedan barnsben velat flytta till malmö !!
Många av mina släktingar bor där och min farmor och farfar är begravna där. Men på något sätt så lockar Örebro väldigt mycket..  Men vi får se hur det blir :)

Men fasen vad varmt det var idag :O och det är sparina nu ute ( vet ej vad sparina heter på svenska haha) Har fönstret öppet nu men ja dör av varme ncnc FAN VA GÖTT :D:D

ne nu ska ja kolla film sen nana :))
Ransberg på fredag med dzamija gänget lätt att vi kommer ha kul :D


PS.ville lägga in en bild på min bästis ögon bf ja älskar hennes ögonfärg BLÅÅÅ lix vad annars men blogg.se vill inte lägga ut den:S konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0