Back home

Missed me?? hihi jag hoppas ni gillade kristinas inlägg :) ja stor gillar att hon hade ork att skriva :D love you bf<3

Jaa ni jag var ju i prag och det var hur vackert som helst, massa vackra byggnader osv :)) rekomenderar det verkligen för dom som älskar kultur osv .. Och just det för dom som älskar Klassisk musik borde nog åka dit för där hade dom massa med konserter av mozart, beethoven osv :))

Nee bilder orkar ja fan i mig inte lägga in (wow hon svär? japp ;) )
MEN ett videoinlägg ska ni få HAHAH ett failat iaf .. helt dålig men det skiter jag i pallar ej bry mig!

Jaa ni can't wait till lördagen :D motala here we come (H) ska bli fett kul :)!


jag är världens sämsta bloggaren.se hahahaa


Ne nu ska ja plugga och sen dra köpa glass och gå kolla på fjuutbooll med kikkiruskaan :*



ROCK'n ROLL BABY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0