Fish food haha

Okej först ska jag ba säga Grattis till Melisa C som har fått körkort, well nu återstår bara Selma S och jag så kan vi göra utflykter med dzamija ungarna eller? hahahhahha

För det andra så fattar jag inte varför ja ej kan andvända min hotmail där det står att den är andvänd men det är den inte och kikkis funkar inte heller om hela hotmail.com är med,men den funkar när det står hotmai.com ahhaha fett konstig.

Snön har kommit ... skjut mig ohh allt blir såå kallt ogillar till max! skolan va tråkig och onödig idag blää!
imån blir det plugga hos dijana för hon ska hjälpa mig mohaha :*
längtar till torsdagen då vi ska till gbg Wohoo göttans haha

känns som att ja tråkar ut folk nu men är skit trött så ska nog gå ta min Ben&Jerry's och kolla på film.
hajdååå!


well som sagt i miss my hår hahahaha

Kommentarer
Postat av: melpicka

hahaha vilken snygg bild du hittade ! hah :D

2010-11-09 @ 20:36:59
URL: http://justonceinalifetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0