Hjälp jag har ont

kikki är just nu på dejt i halmstad gött för henne!
Och jag ska visst på en dejt någon gång i livet hahah hos Almedina H i lkpg. tjejen fixar allt :P

jooj skulle suttit fint med massage nu har skit ont i axlarna och en choklad skulle sitta bra också!
Vet ärligt talat inte vad ja ska skriva mer just nu än att ja behöver ta nya bilder haha har inga nya :/ dags och leta upp kameran .. gud vet vart den är.

ne om det är någon som är bra på att massera bort såna muskel knutar eller vad dom heter så är ni hjärtligt välkomna hem till mig. har fan haft ont nu i axlarna i ca 1 år och har fortfarande inte masserat bort det och det gör ont som in i H*****E! kommer börja gråta snart.. pain in the ***! hahah gillar sätta stjärnor *** ahahaha

aja ska gå lida nu ..bye

Kommentarer
Postat av: Världens bästa ALMEDINA!

Klart jag gör! Är man bäst så ÄR MAN! HÖHÖ!

2010-11-11 @ 22:15:20
URL: http://dincule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0