Jag har rätt att få skriva av mig..

Varför är ja fast? allt var ju endå lögn, verkligen allt!
Tänk om man kunde vrida 2 år tillbaka i tiden, undra hur allt hade sett ut idag. Folk säger att man inte ska ångra något som en gång fått dig att le, men ja ångrar det verkligen! Hade ja fått en önskan så kanske ja hade velat vrida tbx tiden för att ej göra om samma misstag men det kanske va en del i mitt liv? att få uppleva detta misstag och för att senare tänka riktigt noga vad det är ja vill ha för någon kille. Men en sak är säker en seriös kille vill ja ha inte någon som går bakom ryggen på den dom "älskar". Men det är svårt att hitta en bra kille nu för tiden.
jag förstår inte varför ja inte kan glömma, det är sjukt. Andra ex har ja kommit över snabbt, fattar inte..

Fan skriver av mig här nu, har tänkt på en sak när man skriver av sig så måste man akta för vad man skriver om och vem man nämner.. som min mamma sa "skriv i en dagbok" men detta är väl typ som en dagbok fast bara att folk kan sitta och läsa och ta en del utav tankarna osv..  Men det är ju inte så att allt som hänt är en chockande nyhet för alla, förhållandet var som taget ur "The Hills"  alla visste om det men ja har aldrig fattat hur.. men just nu så bryr ja mig inte heller. Som du sa "dabogda izginla" och vet du vad, i din värld är ja död för ja vill inte ens finnas kvar där!

Så folket detta är jag, Melisa 18 år lever sitt liv, tar allt som det kommer och skiter i folk som är lögnare såna vill ja inte umgås med eller ha något att göra med!


jag tror på ödet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0