Kan ej soovaaa:(

KAN EJ SOMNA AAAAAAH:(:( huvudet fulla med tankar, rummet är för varmt (sommarkväll kanske?) haha och jag blir sjukt irriterad på mig själv!!!!  Varför varför varfööööööör ska ja alltid sakna något som jag bara borde skita i??? varför ??? har svårt för att bestämma mig om ja ska vara ärlig.. ena delen av mig vill ba ha tbx det gammla men den andra delen vill ba glömma allt, men det går för helvete inte!!! varför inte?? vad är det svåra med att ba glömma,släppa taget? men å andra sidan varför är det svårt att förlåta?..
Men det fulaste är att vilken sida jag än följer så riskerar jag att bli .. ja .. sårad igen.. men är det verkligen värt det? det är en fråga de ..  God natt!

Kan förklara en tanke ur mitt liv i en text som stämmer.. enjoy

Godine ko srne
Nestaju u bijegu
Uspomene sad su
Poljubci u snijegu


Godine i snovi
Rijeka koja tece
To je sve sto imam
Od tebe i srece

Dao sam ti dusu
Srce sam ti dao

Nista vise nemam
Al mi nije zao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0