Once apon a time... and there was never a happy ending!

kan inte somna, är arg/deprimerad ingen aning varför, eller jo kanske lite men tror nog alla hade blivit det.
Varför är det alltid så när man tror något går bra och att allt blir som förut så vänder det? Vettifan längre vad jag vill helt ärligt. Endel önskningar går inte i uppfyllelse så är det bara, shit jag är tom på något sätt inga känslor alls just nu, bara hat. Av alla känslor så kommer hat upp! varför? vad gör det för nytta av att hata en person? igentligen ingen, man faller ju bara på en låg nivå. Så därför vill jag bara säga vad jag har att säga, men det är problemet, orden kommer inte fram. Jag skulle kunna gå ut nu och bara ställa mig mitt ute i snön och skrika,skrika allt ja har det hade nog kännts bättre än att sitta och ja gråta? vet inte kanske dags att släppa några tårar, har inte gjort det på länge. Men nej inga tårar ska släppas här inte! kanske bara bäst att skriva av mig och lyssna på en låt som får en att tänka till. Jag vet inte hur många dagar/månader/år ja kommer att slösa på att hoppas, vikommer ju ingen vart endå så då kanske det är bara att ge upp hopper? jag är van, slösat för många dagar på någon som inte kan bestämma sig för vad den vill göra och som fortfarande inte har mognat till.

Jag säger att ja inte bryr mig, men ja gör det. Det tar väldigt hårt på mig även fast ja inte visar det. Vet inte varför ja skriver det här och nu? känner mig bara dum. Kanske en förhoppning på att personen ska läsa detta? men helt seriöst så orkar ja inte bry mig om han kommer läsa detta eller inte. kanske bättre att han läser än att ja måste smsa, för när ja smsar något sånt här uppstår det bråk och ja orkar seriöst inte med bråk! blir bara enu argare när det blir bråk och jag har verkligen inte tid att tänka på sånt nu för ja har en stor dag framför mig snart och ja måste va positiv.!


Så nu fick ja skriva av mig lite och det känns jätte skönt! Bolje ist nego nist jel? hehe nu ska ja sova God natt :*

Kleo bih te izdajice moja sto mi zivot odnese s sobom !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bice dobro aBd melisa, försök tänk på den dära viktigaste saken nu, teorin sen tar du allt annat, även ifall det är lätt att säga men svårt i verkligheten. Du har många runtomkring dig som står på din sida och försöker hjälpa dig igenom o förstå dig bland annat jag, so be strong and go on, we all are here for u <3

2010-11-23 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0