rätta mig ifall jag har fel?

Som alla ser har min bästa vän hackat upp sig, vilket jag förstår vad hon menar och hur hon känner. för varför jag och hon har stannat kvar på bloggen är nog för vi är väldigt lika på ett visst sätt men ändå inte? eller vad säger du. Vi kan sitta och tänka/snackar om samma saker om och om igen, vi tänker både vad om ? eller just varför vi?. Varför allt händer oss! ifall det är vi som har gjort fel.. Vi kanske borde ha gjort annerlunda? men som vi sa, vi har så otroligt många frågor men inte alls många svar på det! kanske det livet går ut på. Att man inget får veta. Även ifall man borde få/vill ha svaret så kan man inte få det. ''när ord inte kan förklara och  fingrar inte vill skriva .. då förbli allt , precis som nu - osagt '' .
En sak vet jag att du melisa kommer komma långt i livet, med ditt hjärta som är värt guld ! just be strong ..
eller ifall man ska säga, vi klarar oss igenom det hela tillsammans, genom eld och vatten !
I LOVE YOU BFF!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0