Stendöööd!

nu ska ja bara ta det lungt haha jobbet va överstressigt men är endå nöjd med min insatts :) haha
baraför att min baslåda är hemma hos kikki så får ja ta mina små högtalare men det går lika bra de för ja hör endå inte när min mamma ropar på mig (Y)
imån blire åka till gnosjö för dans walla ja har saknat det, så då blir det hip hop till max från min sida. hoppas tjejerna kommer ikapp hahah skoja jag hoppas bara att dom låter mig dansa av i ca en halv timme :P
Efter det så blire fölklööööööreeen..
och så har ja en fin vecka framför mig med PLUGG!!

aja ska ta gå duscha sen mysa hihi


Kommentarer
Postat av: semsa

Uhh :O , gdje si je kupila :P da te härmam malo hihi <3

2010-11-13 @ 18:08:42
URL: http://semsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0