Projekt

Sitter och gör mitt projektarbete. Och nu tänkte jag så här, jag fick en idee nyss om att skapa en sida som kan hjälpa mig sammla in pengar. Och då tänkte ja mer som tex  Run for the poor in the world ? eller något sånt.
Har ideen i huvudet men det är så svårt att förklara och det är nog svårt att göra den också. men det var bara en idee jag har fortfarande mitt gammla projekt ja jobbar med och då planerar jag att skicka ut på facebook ett sånt Evenemang med min adress om någon vill skicka pengar. Allt detta jag gör går för en god sak, skulle aldrig ta pengarna till mig själv! gud nej! varje krona ja sammlar in lägger jag i en Låda som en spargris typ med lås och där ska ja förvara alla pengar tills den dagen ja åker för att lämna över pengarna.
Hittils har ja varlt att dela upp pengarna i två delar, Ena delen ska gå till ett barnhem och förmodligtvis så blir det i srebrenica och andra delen av pengarna ska gå till en folklor grupp i dubrave där dom inte har pengar till dimije och sånt som man behöver till folklor.

Om det är någon som  är intresserad om att veta mer om mitt arbete så är det bara att skicka ett mejl till [email protected] eller kontakta mig på facebook Melisa Dautovic .

Nu ska ja fortsätta med arbetet pusshej!



Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

opaaa ali mi je neko duktig :D

2010-11-11 @ 19:40:46
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0