yesterday

Igår spenderade jag tiden med min söta vän nermina in the ''big'' city värnamo!
Kollade runt i affären, men inget blev köpt av någon av oss, eller jo jag piercingar.
Men det kallar jag inget köp, därefter tänkte vi dra till Gnosjö men blev ändrade planer
ingen av oss orkade vänta en timme tills den andra bussen skulle komma. Så vi drog och
softade en liten stund oss knatten aka nermina! Efter 45 min var jag tvungen och ta bussen
till Gislaved där jag skulle dansa folkdans men vilket blev inställt efter som vi va bara 3/8-9 st.
Så vi åkte hem men som tur är slapp jag ta bussen och åkte med kvinnan som lär ut . Båda
tänkte fan vad skönt och komma hem 1 ½ timme tidgare men nej nej så gick det inte till alls
utan de hade hänt en olycka så vi fick vänta ca 30 min innan vi kunde börja åka, så det tog
oss 45 min att åka från Gislaved - Smålandsstenar men som vanligt viss brukar ta 15-20 min !
wihooo . Efter att man kommit hem bytte man om och drog till melisa, sen vidare ut och umgicks
med alla gnosjö killarna utom elvin den stackarn va visst barnvakt + mina små söta vänner dalia,
sandra och ena! Hade en absolut rolig kväll med dom underbara människorna .. Så såg min dag ut
igår, idag ser den lite mindre kul, ska på möte och kanske även få träffa min söta lilla vän mergim !
Nu blev detta fan i mig ett långt inlägg .. Ha det bra !
Har även fått hem min älskade klänning som jag beställde från nelly
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/pearl-924/kelly-lace-back-dress-924002-39/
Fick även hem förra veckan min andra söta klänning från nelly , fast i svart !
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/motel-604/reese-dress-604059-13/
Sve na svijetu mijenja se na bolje il' na gore
~
Allt på jorden ändras, bättre eller sämre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0