Zabranjeno pusenje

Efter två timmars sömn, två lektioner avklarade och ett städat rum så sitter ja här nu och odmaram se haha ska gå ta burek snart och kolla på DH :) efter det så ska ja plugga (Y) Dijana svek mig :( hon kommer inte hem förrens på torsdag så df ska ja plugga skit mycket sen när hon ska förhöra mig så kommer ja kunna allt (i hope).
Gud jag är skit trött.  haha förövrigt så skrämde min ilahije klänning (körklänning) skiten ur mig sinoc haha trodde att klänningen var hon från paranormal activity (stavning)  haha shet trodde mig hjärta skulle stanna hahaha ncnc boze sacuvaj.

juste vet ej om jag har nämnt det men försökte sluta röka förra veckan haha vilket gick åt helvete.. men har bestämt för att tappa ner och då menar ja 1-2  cigg per dag sen efter ett tag så lär ja väll sluta :)

ne nu ropar maten caoos


Kikki ta och skriv något förfaaan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0